недеља, 7. октобар 2012.

Tviturizam (Twitturizam)

Sta je to? Cemu sluzi? A uz to i radi?



Tviturizam - stara srpska rec koja opisuje putovanje ljudi "angazovanih" (aktivnih) na tviteru. Jer je jos davne 1968. Tito Tvitnuo: "Studenti su u pravu... Najlepsi je letnji raspust, pa i'ite svi na tviturizam"

Jos dok sam bio sa porodicom na moru pozove mene (uticajni) tviteras @Torbica  da idemo u Habakuk. Kaze, 5 zvezdica, sve nam je placeno. Prvo sam pomislio da je to neko mesto u Turskoj ali ne, to je hotel na Pohorju, nadomak Maribora u Sloveniji.






A sta je nas posao? Pa da idemo tamo i da tvitamo. 

A zasto? Mi radimo (ono sto volimo) - tvitamo. "Istarzujemo" (mukotrpno) zabavu po hotelu, i tako tvitujuci, ljudi saznaju za hotel. 

A jos kad se malo prosiri (a prosirilo se i u offline (ne internet) medije, takoreci papirne novine) - eto dobre reklame za Habakuk.

Inace, HOTEL HABAKUK je mitoloski patuljak sa Pohorja, a ne tursko mesto na moru.
(kliknite na slike da biste ih uvecali)


evo ekipe na okupu... da, da.. uglavnom muskarci... tja...


zezancija na bazenu 1 
(inace, imam kupacice gacice)


manekenise


malko se i vedzbalo...


malo se i provodilo, inace Djole, sa iPadom prenosi uzivo #kafanizaciju

(kafanizacija je redovno okupljanje tviterasa u kafani u Beogradu ali smo sad "izvezli" istu u Slo)



neki cudni fenovi na bazenu, kao haube


jos malo manekenise


slika koja je obisla i stampane medije (desno pored mene je Bane Mojicevic, takodje aktivan na tviteru a levo je Boban i on je aktivan na tviteru)


odavde krece supst biciklama niz ski stazu, ali se nisam odlucio za to... ali bih voleo da probam...



terasu hotela smo okupirali svako vece... poveli drugara koji svira harmoniku, 


...i ja poneo gitaru... ne kazem da sam ja i svirao... (ovo je samo za slikanje)


Pogled na pohorje iz gondole. A na vrhu gondole je hotel Belvue gde smo imali rucak... a taj hotel je san snova za skijase, jer se nalazi na vrhu ski staze.


evo je... SIZOFRENIJA... hocu li na bazen? ili u teretanu? odgovor je - da!

O tviturizmu su pisali i:


a neke vesti su preneli i portali:


Lepo putovanje, ponovilo se... mnogo puta! ;)
(a i suska se o nekim novim destinacijama)

Нема коментара:

Постави коментар